Wednesday, April 29, 2009

Hospital Mahsuri- Anak buah aku yg ketiga

Hari Isnin 27 hb 4 yg lalu.. Aku mak da adik p hospital Mahsuri.. Kak ipar aku bakal melahirkan anak abg aku yg kedua, anak yg kedua.. anak yg pertama dulu adalah puteri.. bernama ummmu syifa' dan kini dapat putera dan masih belum punyai nama..

Aku p sana dr kul 3 ptg dan berkampung kat situ sampai 11 mlm.. pak long dan mak long, kira mentua abg la.. kami p situ depa dah ada.. Sampai situ ada la cucu mak tu.. apa lagi duk jaga dia la.. sampai letih la kira.. hehe.. past nk pulak handphone.. kita pun beli la.. ape lg kalu tak.. duk cakap nk telipon2 je.. hehe.. xpe2 anak buah kita jugak..hehe.. pastu anak sedara abg aku yg sulong plak mai.. haa yg ni spiderman.. terbang sna2 sini.. smp ponet aku.. yg ni lg meritih.. berlari sakan.. smp awek2 kat hospital tu duk tgk la.. adooi.. jatuh sikit la pride tu. tp depa harus paham tu anak buah aku.. hehehe

pastu adik and abah aku mai.. kira ramai la kat wad tu.. boleh tahan gak hospital tu.. nama pun swasta.. kalu bersalin cara normal kena dlm 1000++, tapi kalu operate ada smp 4k jgk.. duk kira hospital tu.. dr perampuan yg akan deliver anak.. tp sebaliknya.. dulu abg aku p situ tuk anak dia yg pertama kena dr perempuan ok la.. tp apa boleh buat..drurat dan yg penting nyawa kedua2 depa selamat.. alhamdulillah..

Lepas ni meriah la kampung, anak buah makin ramai.. hehe.. tggu nk ada ank sendiri plak.. haii bila plak la aku xtau.. huahuahuah.. ada jodoh ada la nant.. tp bak kat abah aku.. laki kena cari jodoh.. pmpn br dikatakan dapat jodoh.. JEm!! ape2 pun doa2kan tuk aku yer..:-) amiiin.,. wokey.. tggu cita pa lg aku nk cite yer.. wasslam..

No comments: