Friday, February 13, 2009

RPU 1 2009

Hari sabtu yg lepas.. Ridersmalaya forum telah mengadakan Ride Pembukaan Ulang tahun pertama 2009 (RPU 1 2009)... expedisi ini telah dijayakan oleh lebih kurang 60 peserta.. pada awal perjalanan.. kami semua berkumpul di tol Sg Besi.. hanya sebahagian shj yg berkumpul di Sg besi tetapi sebahagian peserta yg lain akan tggu di R&R seremban... dan progrm ini juga telah dijayakan oleh Forum KOM135.com.. mereka terdiri drpad penunggang moto yamaha LC.. memang best.. dpt jmp ramai bdk2 LC.. cantik moto diorg design.. membuatkan diri aku ghairah... perjalanan itu bertolak kul 330 smp kat sana kul 7.. da nk maghrib da.. aku pun niat jamak takkir la..

tapi bukan itu yg aku nk cerita... ape yg best perjalan kami lebih kurang 1 jam lebih.. memang meriah highway tu ngn kami je.. walaupun jam sikit jalan tp perjalan kami semua selamat smp... kat sana kami adakan sesi taarauf la.. xkenal jgk semua members.. duk sembang dlm forum sj.. so ade peluang ni boraj sakan la.. dalam ride kali ni mubin pun ade.. so best la.. aku plan xnk g tp da mat ajak btl2 akhirnya pegi jagk.. tp memg best...

kami pergi ke restorant hj kamal ikan bakar.. fuh!! memang terbaik makan kat situ.. nnt aku tunjuk gmbr ye.. hehehe... ikan bakar, sotong goreng telu.. kupang.. udang.. dan mcm2 g.. sorag rm20 se kepala.. ok la tu.. acara makan2 berjalan dgn lancar... smp tergolek da xle bgn .. hahaha.. kami mkn .. sembang2.. smp kul 11 pastu kami ke dataran sejarah kat melaka tu.. kami bergambar kat situ.. gmbr kenangan semua org bersam moto kesayangan.. best....

so selepas tu kami pun blk ngn hati yg riang.. aku mat mubin kami singgah R&R Ayer Keroh solat dl.. pastu singgah lg kat R&R seremban makan2 jap.. pastu km blik terus.. aku smp umh dlm kul 2 lebih.. fuh penat.. letak kepala atas bantal terus lena ngn nyenyak..

No comments: