Friday, February 13, 2009

Situasi yg mencemaskan!!!

Hari khamis malam Jumaat.. semalam la.. aku ngan memb aku nasuha.. kua PJ nk g bank kuakan duit.. sebelum tu aku ke rumah dia dan makan dl la sikit la, kiranya lepas la makan malam aku.. hehehe.. pas pada tu br kua dlm 10.30mlm..

nk dijadikan cerita.. pas kami g bank Islam kat Seksyan 13 PJ.. memb aku ni pun nk g jgk bank tapi kat S14.. tap memb aku ni wat berani.. masuk laluan no entry.. aku plak kata la ok la xpe.. undang2 manusia.. hbs je aku cakap.. tetiba kereta ronda polis masuk laluan yg sama.. kami parking kat depan bank dan km tgk polis td pun parking jgk tapi dlm jarak yg jauh la..

huh!! memb aku cuak dan dia buat berani.. reverse sikit dan pecut kua.. aku tgk keta peronda tu pun ikut juga.. Jem!!.. kami try lari masuk lorong sana lorong sini.. tapi... tiba tiba kereta polis muncul depan kami.. alamak habis la kata hati aku.. nasuha da cuak da.. hahaha


pastu polis tu stop kami.. apa lagi suluh ngn torchlight die la... mintak IC lesen pa sume.. buka bonet keta.. check la.. tp mana ade pe..yg geramnya.. ada sorg lagi abg polis ni tny aku ni da wat ic ke.. mintak ic tu.. aku bg la.. awat dia ingt aku ni budak sgt ke.. muka aku muka budak ke.. eeeee.. hahahaha.... kami bgt la kami just langgar laluan no entry pas tu teserempak ngn polis so lari la... tp polis tu suspicious la coz kami lari depan2 diorg.. laju plak tu.. tu la..

abg polis tu pun gelak .... cet.. pastu dia bia kami pegi cmt je.. so xde pape.. hanya situasi yg mencemaskan je.. aku rasa mcm dalam drama roda2 kota raya n gerak khas.. hahaha
kalu kami kua jalan besa aku rasa ms diorg roger polis2 yg lian.. jem!!
TAPI best la coz kawan aku wat lawak.. hahaha.. dont try this!!

No comments: