Thursday, January 15, 2009

Sahabatku kini sudah bergelar Raja Sehari

Minggu lepas hari sabtu.. aku pak kot, chor, mior, kri, bar, pali kami telah pergi secara berjemaah umah nan di taman cempaka.. hari tu hari dia bergelar raja sehari.. dia telah berkahwin dengan buah hatinya Husna yg mana kawan aku jugak.. aku sgt berbanga dapat satukan mereka semula setelah sekian lama mereka lost contact.. akhirnya nan berjaya menawan hati husna maka tercetus lah semula bibit2 cinta kasih dan sayang antara mereka berdua sehingga membawa ke jinjang pelamin.. aku mendoakan ko Nan dan Husna semoga panjang umur bahgia kekal hingga ke akhir hayat.. sam2 lah membina masjid ini dah mengimarahkan nya sebaik mungkin... semoga diberkati dan mendapt banyak rahmat dan dimurahkan rezeki.. jgn lupa doakan aku supaya cepat dapat calon dan cepat2 kahwin la.. hehe..
kat bawah ni aku sajikan semua dgn gmbar2 yg di tangkap sewaktu hari perkahwinan nan dan husna....

No comments: