Sunday, January 4, 2009

Kerja Sambilan

Sekarang aku hanya kerja ngaja part time kat USIM.. aku juga dapat ngaja sek rendah.. JQAF... tapi aku xtau lg samada aku nk terima tawaran tu.. hati aku da melekat kat USIM tu.. mcm nk mintak ngaja terus kat situ.. mudah mudahan la... Sape yg punya hati dan tabah boleh la.. aku tak pasti samada aku mampu atau tidak.. jadi aku da buat keputusan aku akan tolak tawaran tu dan teurs ngaja dan mintak ngaja kat tempat len.. kerana aku da ada pengalaman dlm bidang ni.. kalau aku ngaja budak aku rasa aku hanya berada pada takat yg lebih bwh.. naksud aku dr segi ilmu dan jg kelebihan yg akan aku dapt.. kat USIM aku masih dapt mengasap bidang bahasa aku di samping menbantu para pelajar. bukan aku mengaku aku sangat baik tetapi aku yakin aku dapat membanut mereka di sampng aku memperbaiki diri aku dan keilmuan aku dalam bidang bahasa ini terutamanya bahasa Arab ni..

Aku arini aku p Gaint USJ.. aku tolong Pak Tam aku.. dia mintak tlong hantar pemplat kat kediaman sekitar USJ.. aku berpendapat.. aku dapt buat part time.. mencari org sape nk beli kereta dan juga menbuat insuran.. insuran kereta terutamanya.. aku blh cr org dan bg kat pakcik aku.. dia dapat uruskan segalanya sebab dia da berpengalamn dlm bidang ni da lama lebih kurang 10 tahun,, so jgn la was was.. aku bersedia tuk jdkan ini sbg part time aku..

esok pagi aku kena rushing pergi PJ seksyen 14.. CIMB tuk collect road tax n buat road tax.. so dgn itu aku dpt la sikit.. tapi xtau la apa yg difikirkan oleh palcik aku.. harapan tu.. msuk la sikit.. hehehee.....

ok kau nk gmandi ni.. nyamuk dut inject je.. xde keja lain ke.. eee... hehehehe
ok chow chin chaoww...

No comments: