Wednesday, May 6, 2009

Tahnik ( belah mulut) for new comer ( mohd irfan)

hari isnin yg lalu.. abg aku buat majlis belah mulut atau tahnik dlm bahasa arabnya.. aku kak ipaq aku n mak p pg lg la.. tlg2 pa patut.. pastu duk layan dua anka biah yg dah besar.. bejenoh la.. duk mengkelai.. hahaha

pastu pas tghri tu.. depawat doa selamat dan makan2.. duk tggu masa ni la.. hahaha... mkn pulut kunyit plak.. adooi.. apa nk kata..

pas tu br kami teruskan ngn upacara tahnik.. xpnh lg la aku tgk.. besa la xdan nk p majlis2 camtu.. huhuhu

dalam kui 4 cmtu kami pun balik.. aku balik solat terus tdq.. da xtahan da mata ni.. mana taknya.. og kat umh makan pulut durian.. mai majlis tahnik pulut kunyit.. xdapat tidak.. melentok aku ptg.. hahahaha

aku attach gmbq kot nk tgk.. g kat link ni..

http://www.friendster.com/photos/25244206/1/927228581

No comments: