Monday, September 6, 2010

Balik Kampung Sambut Hari Raya

Hari ni Isnin aku plan nk balik kpg.maklum lah hari Raya Aidil Fitri dah dekat.. kena la balik meraikannya bersama mak dan abah..

Aku plan awai2 nk balik ngan moto.. tapi last-last balik ngn bas.. lagipun abah aku dh tak bagi.. risiko tinggi sangat berbanding yg len hehehe.. tp ok jgk aku tengok duk hujan ja.. malas la aku.. duk kena timpa hujan je.. hehe

Aku nek bas Pancaran Matahari.. rasa best sll nya nek bas sebelum ni.. cam tak selesa tapi bas ni luas dan best.. and first time aku duk bawah.. ingatkan menggerunkan tapi okay jugak sebebnarnnya.. tula kan kita kalau tak cuba sesuatu lg kita tak boleh nk melabelkn nya ikut suka hati ja.. hehehe

Apa-apa pun dalam masa 5 ke 6 jam aku selamat sampai Shahab Perdana, Stesen Bas Alor Setar. Sampai kul 4 pagi.. aku roger aku aku.. maklum lah dia baru ja dapat lesen keta.. hehehe.. Lagipun tak mau menyusahkan abah aku.. selalu aku balik kampung abah duk p amik dan duk p hantar p Shahab Perdana...

Aku sampai tp tak sapa yg bangun lagi.. Aku nk tunggu sampai depa jaga sahur.. aku nk besahur ngan depa.. awai2 dulu ja aku balik.. pas 2 3 minggu ni baru balik pulak.. rindunnya ngn family aku.. Maafkan anak mu ini.. anak abah mak ni tak tau la cmtu perangainya.. komplikated pun ada.. tp yg penting dia hangat bercinta nih.. astghafirullah.. huhu.. jaga diri..

sampai sini ja aku tulis.. sebab semu org dah bangun nk bersahur.. hehe.. korang yg baca cita ni jom kita bersahur sekali yer.. k selamat bersahur.. assalamualaikum...

No comments: